tisdag, april 13, 2010

Kommunikation

Min vän Amanda ringde mig här om dagen. Jag sitter i Örebro och pluggar, hon är ute på promenad i det alltid lika soliga Stockholm. Hon hade lite saker att ta upp med mig om alla våra projekt vi håller på med. Så när vi har pratat ett tag hör jag att Jimmy, hennes pojkvän går bredvid och pratar med någon annan. Eftersom att jag inte hör "någon annan" så frågar jag. Han pratar också i telefon, med Elin som jag också känner. Jag hälsar till Elin, Elin hälsar till mig och Amanda och jag hälsar till Jimmy och Jimmy hälsar till mig. Så pratar vi vidare om vårt.

1 kommentar:

Gunvor sa...

Ibland är kommunikation lätt...och ibland svårt! en hälsning förstår nästan alla men det ä svårt att få andra att förstå precis vad jag menar....

Om konsten att leva på lycka